دخترانه

ساخت وبلاگ

گل‌ها از قديم نقش پررنگي در رسم و رسومات ايراني داشتند و هنوز هم به هر مراسمي که نگاه کنيد، رد پايي از آن‌ها مي‌بينيد. خواستگاري يکي از مهم‌ترين مراسمي است که سبد گل در آن نقشي حياتي دارد! گاهي همين سبد گل خواستگاري شيک کليد باز شدن قلب عروس خانم به روي شما خواهد بود! بنابراين هنگام خريد سبد گل خواستگاري، بله‌برون و يا سبد گل عروسي بايد بسيار با دقت و سليقه عمل کنيد که کليد خوشبختي شما در ترکيب و چيدمان آن نهفته است.

دسته گل خواستگاري

 

با خريد دسته گل خواستگاري سليقه شما را به عروس خانم نشان مي دهد، پس آن را دست کم نگيريد و سعي کنيد دسته گل طبيعي زيبا و خاص انتخاب کنيد. زيبايي و اندازه سبد گل خواستگاري به عنوان نمادي از مهر و محبت و ميزان علاقه پسر به دختر تلقي مي شود و همواره خانواده داماد تلاش مي کند در انتخاب گل خواستگاري دقت نمايد و به نکات زير توجه کنند:

 

انتخاب گل هاي فصلي

برخي از گل‌ ها تنها مختص فصل خاصي هستند و انتخاب آن ها در گل خواستگاري بسيار خاص و لاکچري است و مي ‌تواند زيبايي خاصي را داشته‌ باشد. مثلا گل صد توماني، لاله و نرگس در فصل بهار، انواع گل رز در فصل تابستان، گل زنبق در فصل پاييز و گل نيلوفر در فصل زمستان پيدا مي‌ شوند.

 

خريد گل هاي تازه

تازه و شاداب بودن گل‌ ها تاثير بسيار زيادي در زيبايي گل خواستگاري دارد. بهتر است گل هاي طبيعي را در نزديک‌ ترين زمان به رفتن به خواستگاري تهيه کنيد تا شادابي خود را از دست ندهند. گل هاي خوشرنگ و تر و تازه که ورق هاي پلاسيده ندارند، براي سبد گلي که قرار است شما را به سمت سرنوشتتان ببرد برترين انتخاب هستند.

 

انواع سبد گل خواستگاري و نامزدي

خريد سبد گل پاپلي مناسب خواستگاري

سبد گل خواستگاري، سبد گل نامزدي ،سبد گل بله‌برون و سبد گل عروسي مهم‌ترين و به ‌يادماندني‌ترين گل‌هايي هستند که در تمام عمر خود خواهيد خريد. اگر مي‌خواهيد سبد گل شما به ياد ماندني باشد، از ترکيبي از گل‌هاي زيبا استفاده کنيد و به معنا و عطر و بوي آن‌ها توجه داشته باشيد. از نظر اندازه هم اکثر آقايون ترجيح مي‌دهند براي ابراز محبت خود سبد گل بزرگ و شيک براي عروس خانم تدارک ببينند.

رنگ مناسب گل خواستگاري

براي گل خواستگاري، گل هاي با رنگ هاي شاد را انتخاب کنيد. گل روز خواستگاري با رنگ هاي شاد و روشن مثل قرمز، سفيد، صورتي، نارنجي، بنفش و زرد بسيار چشم نواز و زيبا مي باشد. گل رز قرمز و صورتي، ميخک قرمز به همراه نرگس و ارکيده سفيد، نماد عشق و محبت بوده و اگر طراح گل با سليقه تمام از اين گل ها استفاده کند، انتخابتان عالي خواهد شد.

بهترين مدل‌هاي سبد گل ازدواج، بله برون و نامزدي لاکچري و شيک

انتخاب مدل سبد گل خواستگاري يکي از سختترين انتخاب‌هاي براي آقا داماد است. چرا که خانم‌ها به حدي به گل‌ اهميت مي‌دهند که حتي اگر پس از گذشت چندين سال از آن‌ها در مورد گل خواستگاري يا نامزي سوال شود، به راحتي پاسخ مي‌دهند و هرگز اين سبد گل ازدواج خود را فراموش نمي‌کنند. هر دسته گل خواستگاري يا نامزدي براي عروس‌ خانم‌ها، رازي در دل خود پنهان دارد که در نوع و اندازه گل‌ها تا نحوه چيدمان و حتي تقديم کردن آن نهفته است. پس مي‌بينيد که هيچ جايي براي اشتباه کردن نداريد! دسته گل خواستگاري لاکچري شما تا پايان عمر، نمادي از عشق، توجه، احترام و نشانه‌اي از جنتلمن بودن شما خواهد بود

ارکيده: اگر مي‌خواهيد سبد گل خواستگاري خاص و لاکچري را تهيه کنيد مي‌توانيد از گل ارکيده براي آن استفاده کنيد. اين گل به خاندان سلطنتي انگليس نسبت داده شده‌است. به همين سبب يکي از لوکس‌ترين و خاص‌ترين گل‌ها شناخته مي‌شود که خانم‌هاي علاقه‌ي بسيار زيادي به آن دارند.

منبع : https://chikav.ir/1401/05/23/buying-bouquets-and-flower-baskets/

https://500px.com/p/marriotkeziah3?view=photos
https://logopond.com/MarriotKeziah3/profile/566584/?filter=&page=
https://qiita.com/MarriotKeziah3
https://8tracks.com/marriotkeziah3
https://www.authorstream.com/MarriotKeziah3/
https://audiomack.com/marriotkeziah3
https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000ACwKx?language=en_US
https://list.ly/marriotkeziah3/lists
https://www.bitsdujour.com/profiles/CE4wZ5
https://letterboxd.com/MarriotKeziah3/
https://www.mapleprimes.com/users/MarriotKeziah3
دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 142 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:48

نرخ کليک (CTR) چيست؟

در بازاريابي آنلاين، نرخ کليک يا به اختصار CTR، يک شکل کليدي است که رابطه بين تعداد نمايش‌ها و تعداد کليک‌ها بر روي يک رسانه تبليغاتي يا يک لينک را توصيف مي‌کند.

 

هر چه CTR بيشتر باشد، کاربران بيشتري روي يک تبليغ يا لينک کليک مي کنند. CTR در SERP ها نقش مهمي در بهينه سازي موتورهاي جستجو دارد.

 

چه عبارتي را مي توان از CTR به دست آورد؟

 

نرخ کليک يک معيار مهم است که مي تواند براي اندازه گيري عملکرد استفاده شود. بين دو کاربرد متفاوت تمايز قائل شد

 

            CTR در بازاريابي آنلاين: نرخ کليک نشان مي دهد که چند بار بر روي يک تبليغ يا پيوند نسبت به تعداد نمايش ها کليک مي شود. اگر نرخ کليک روي يک تبليغ (نرخ کليک روي لينک خبرنامه در ايميل مارکتينگ) بالا باشد، مي توان فرض کرد که تبليغ محبوب است يا موضوع در خبرنامه جذاب است. سپس CTR بايد در رابطه با تبديل ها تنظيم شود.

 در تجارت الکترونيک، CTR به تنهايي مرتبط نيست، بايد در رابطه با سرنخ ها يا فروش هايي که يک فروشگاه از طريق صفحه فرود ايجاد مي کند، قرار گيرد.

            CTR در بهينه سازي موتورهاي جستجو: نرخ کليک روي يک قطعه در نتايج جستجو در نتايج موتورهاي جستجو مانند گوگل، بينگ يا ياهو براي سئو مرتبط است.

 هرچه CTR بيشتر باشد، احتمالاً قطعه بهينه‌سازي بهتري خواهد داشت. با اين حال، اگر بسياري از کاربران از صفحه فرود به نتايج جستجو برگردند، اين منجر به نرخ پرش بالا مي شود - مشابه CTA.

 

مقادير براي نرخ کليک بالا چيست؟

 

هيچ تعريف واحدي از آنچه که CTR متوسط ??را تشکيل مي دهد وجود ندارد. در سئو با مهدي نجاري مقادير کاملاً متفاوت است. اين تعريف يکنواخت است که تعداد نمايش ها بر تعداد کليک ها تقسيم مي شود تا CTR تعيين شود.

 

  1. نرخ کليک براي تبليغات نمايشي: CTR براي تبليغات کلاسيک در بخش نمايش حدود 0.1 درصد است. اين بدان معني است که تنها هر 1000 امين نمايش منجر به يک کليک مي شود.
  2. نرخ کليک براي تبليغات گوگل: با 0.35 درصد، نرخ کليک براي تبليغات گوگل کمي بيشتر از بنرهاي تبليغاتي کلاسيک شبکه هاي بزرگ است. دليل اين امر بدون شک اين است که Google Ads در وب سايت هاي کوچکتر و خاص نيز نمايش داده مي شود و تبليغات گوگل در درجه اول بر اساس زمينه نمايش داده مي شود. تبليغات گوگل که مبتني بر کلمات کليدي هستند و در نتايج جستجو نمايش داده مي شوند، به دليل نزديکي متني تبليغات به عبارت جستجو، مي توانند نرخ کليک بالاتري نسبت به تبليغات معمولي داشته باشند.
  3. نرخ کليک براي تبليغات فيس بوک: طبق WordStream، ميانگين نرخ کليک براي تبليغات فيس بوک 0.9 درصد است - و بنابراين به طور قابل توجهي بيشتر از تبليغات نمايش عمومي يا تبليغات گوگل است.
  4. نرخ کليک در بازاريابي ايميلي: نرخ باز شدن يا کليک در خبرنامه به ارزش هاي خاص صنعت بستگي دارد. به عنوان يک قانون کلي، نرخ باز 30 درصد و نرخ کليک 10 درصد نشان دهنده يک CTR خوب است.

 

اهميت CTR در بازاريابي آنلاين چيست؟

 

هرکسي که يک کمپين بازاريابي پولي در گوگل ادز براي کلمات کليدي خاص راه‌اندازي کند، از CTR به عنوان يک کليد مهم استفاده مي‌کند. اگر نسبت بين نمايش و کليک بالا باشد، به نظر مي‌رسد که آگهي به خوبي توسط کاربران مورد استقبال قرار مي‌گيرد و سپس قطعه به‌طور مناسب بهينه‌سازي مي‌شود.

 همين امر در مورد بازاريابي ايميلي نيز صدق مي کند: با کمک شاخص عملکرد CTR، جذابيت يک خبرنامه براي گروه هدف قابل اندازه گيري است.

 

با اين حال، CTR هميشه بايد در رابطه با نرخ تبديل مشاهده شود که مربوط به فروشگاه‌هاي آنلاين يا وب‌سايت‌هاي وابسته است.

بنابراين اگر حدود 100 کاربر براي 10000 نمايش روي تبليغ کليک کنند، نرخ کليک 1 درصد است. با اين حال، اگر تنها 2 نفر از اين 100 کاربر يک تراکنش را انجام دهند و به فروش يا سرنخ تاييد شده منجر شوند، CTR تنها 0.02 درصد است. اين مقدار بايد با هزينه هر کليک (CPC) و اهداف اعلام شده شرکت مقايسه شود.

 

اهميت CTR براي بهينه سازي موتورهاي جستجو چيست؟

 

نرخ کليک نه تنها در بازاريابي آنلاين و محتوا، بلکه براي بهينه سازي موتورهاي جستجو نيز مرتبط است. نرخ کليک يک شکل کليدي است که نشان مي دهد آيا يک نتيجه ارگانيک در مقايسه با موقعيت آن در نتايج جستجو به خوبي يا ضعيف کليک شده است.

 

با اين حال، نرخ کليک نيز بايد در اينجا در رابطه با نرخ پرش و زمان در سايت ديده شود. به عنوان مثال، اگر قطعه چيزي متفاوت از آنچه صفحه فرود مي تواند ارائه دهد، وعده دهد، بازديدکنندگان وب سايت به سرعت به نتايج جستجو برمي گردند و بنابراين از نرخ پرش بالاتر، زمان کم در سايت و در نتيجه سيگنال هاي منفي کاربر اطمينان حاصل مي کنند.

 

 

چگونه مي توان CTR را در SEO يا SEA بهينه کرد؟

 

            سئو: گزينه هايي براي بهينه سازي CTR هاي SERP شامل تغيير توضيحات متا يا يکپارچه سازي ريچ اسنيپت ها است. علاوه بر اين، دقت قطعه را مي توان با محتواي صفحه فرود تنظيم کرد.

            SEA: يک کمپين در بازاريابي آنلاين را مي توان با در نظر گرفتن CTR بهينه کرد. اگر نرخ کليک کمتر از انتظارات (استاندارد) باشد، هدف گذاري براي تبليغ را مي توان تنظيم کرد يا آگهي يا بنر را مي توان تغيير مکان داد.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11240481

https://independent.academia.edu/PasteJerin79

http://edu.fudanedu.uk/user/lacyraley2/

http://fudanedu.uk/user/lacyraley2/

http://ict-edu.uk/user/lacyraley2/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=7747c430-cd70-4bd1-9980-c1f137b7727c

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=http://kabodseo.ir

http://entrance-exam.net/forum/members/lacyraley2.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:LacyRaley2

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:46

مزاياي لامپ ال اي دي در مقايسه با لامپ رشته اي و کم مصرف

 

چندين سال است که لامپ هايي به نام LED در تمام فروشگاه هاي الکتريکي و روشنايي وجود دارد که جايگزين لامپ هاي رشته اي، فلورسنت و کم مصرف شده اند. اين لامپ ها از مجموعه اي از LEDها تشکيل شده اند که روي يک صفحه قرار دارند و از طريق راننده اي که در بدنه است توسط پيچ به الکتريسيته متصل مي شوند که اين باعث انتقال جريان الکتريکي و دادن امکان نور به لامپ مي شود.

بياييد با هم بررسي مزاياي متعدد لامپ LED!

 

مزاياي لامپ LED بسيار قابل توجه است، و ما برخي از آنها را مورد بحث:

 

1. کم مصرف برق

 

2. عمر طولاني

 

3. امنيت کافي

 

4. مقاومت بالا

 

5. شدت نور ثابت

 

6. طيف گسترده اي از مدل ها و رنگ

 

7. هيچ آسيبي به سلامت انسان

 

8. نامحدود در زمان و خاموش

 

مصرف کم برق

 

تمام انواع لامپ هاي LED در مقايسه با لامپ هاي رشته اي مصرف انرژي بسيار پاييني دارند، اما کارايي آن ها زياد است. لامپ ها ??? الکتريسيته را به نور تبديل مي کنند. مصرف کم انرژي منجر به پايين تر شدن قبوض مي شود، بنابراين استفاده از اين لامپ ها بسيار اقتصادي است.

عمر طولاني

 

اين لامپ ها عمر خدماتي طولاني دارند و مي توانند بيش از چندين سال بدون نياز به جايگزيني مورد استفاده قرار گيرند. نصب اين لامپ ها در خانه ها هزينه هاي نگهداري سيستم روشنايي را به طور قابل توجهي کاهش مي دهد. به همين دليل خريد لامپ هاي ال اي دي اقتصادي است.

ايمني

 

گرماي توليد شده توسط لامپ هاي LED در مقايسه با لامپ هاي رشته اي بسيار کوچک است، به طوري که حتي اگر چند ساعت روي آن بمانند و شما بدن تان را لمس کنيد، دستتان نمي سوزد. خطرات ناشي از آتش سوزي و سوختگي در ساختمان با استفاده از اين لامپ ها کاهش مي يابد.

مقاومت بالا

 

اين لامپ ها در برابر شرايط مختلف جوي مقاومت بالايي دارند و رطوبت هوا بر عملکرد آن ها تأثيري نمي گذارد.

شدت نور ثابت

 

شدت نور ساطع شده توسط لامپ هاي معمولي در طول زمان کاهش مي يابد، اما لامپ هاي LED به دليل مصرف انرژي کم و کارايي بالا در معرض يکساني قرار مي گيرد و نور آن ها کاهش نمي يابد.

طيف گسترده اي از طرح ها و رنگ ها

https://did.li/CcwCN

   https://llk.dk/mr1dje

https://mub.me/ltkn

لامپ هاي ال اي دي مدل هاي متفاوتي با تصاوير مختلف دارند و همچنين رنگ هاي متفاوتي دارند و نور و کيفيت آن ها باعث شده که اين محصولات در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرند. قيمت لامپ ال اي دي نيز بر اساس تنوع يکسان مقادير متفاوتي دارد.

هيچ آسيبي به سلامت انسان نيست

 

اين لامپ ها اشعه ماوراي بنفش و مادون قرمز ساطع نمي کنند، بنابراين به سلامت انسان آسيبي نمي رسانند. اين لامپ ها کاملاً ايمن و سازگار با محيط زيست هستند.

منبع :

https://forok.shop

 

 

https://www.sbnation.com/users/TravisRoisin4

https://www.reverbnation.com/artist/travisroisin4

https://hubpages.com/@travisroisin

https://unsplash.com/@travisroisin4

https://www.eveote.com/shard/s458/sh/98f5235b-d36f-1a5e-316d-08c7a392c8ee/e7384275c664241f8e9b9428efe33b33

https://www.liveinteet.ru/stat/forok.shop/

https://coub.com/travisroisin4

https://giphy.com/channel/TravisRoisin4

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/d5b0c32a-36ed-48e6-b627-c9def6ce5107/Travis-R

https://www.fanfiction.net/u/15473980/

https://seekingalpha.com/user/56752802/Idea

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/TravisRoisin4

https://www.spreaker.com/user/16622114

https://justpaste.it/9rq3j

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:11

لینک دوستان

خبرنامه